GYIK

Bárki vásárolhat a webáruházban?
A vásárlás bejelentkezéshez kötött. Rövid regisztráció után, az áruházba jelszavával bejelentkezve tetszés szerint vásárolhat.

Hogyan regisztrálhatok?
A webáruház bal oldali sávjában a Regisztráció gombra kattintva egy adatlap jelenik meg. Ezt kell kitöltenie, ügyelve arra, hogy a csillag jellel jelölt mezők kitöltése kötelező. Ezután az űrlap alján található Regisztráció gombra kattintva egy megerősítő e-mailt kap tőlünk melyben egy linket talál. Erre a linkre klikkelve élesíti jelszavát, mellyel ezután azonnal beléphet.

Mi történik személyes adataimmal?
A regisztráció során elolvashatja adatvédelmi nyilatkozatunkat, melynek lényege hogy adatait harmadik félnek nem adjuk ki, kizárólag ha a megrendelés teljesítéséhez  - például kiszállítás miatt futárszolgálatnak – szükséges például a lakcímét partnereinknek megadnunk.

Hogyan vásárolhatok?
A webáruház menüpontjai között tekintheti meg termékkategóriáinkat, benne termékeinket. A termékek nevére kattintva részletes adatokat tudhat meg az adott munkavédelmi eszközről, ruháról. Vásárolni a Kosárba rakom gomb megnyomásával tud. Ilyenkor 1 darab termék kerül az Ön vásárlási kosarába. Amennyiben egy adott termékből többet szeretne vásárolni, a Kosrába rakom feletti mennyiséget írja át a tetszőleges mennyiségre.

Mi az a Kosár?
A kosárban tekintheti meg az összes megvásárolt terméket, melyet kiválasztott. Megrendelés leadásakor a kosárba rakott termékek összértékét kell kifizetnie.

Hogyan tudom megtekinteni, mi van a kosaramban?
A bal oldali menüsávban a termékkategóriák alatt találja a kosár rovatot. Itt a Megtekint menüre klikkelve megnézheti az addig vásárolt termékek nevét, mennyiségét, árát, és a teljes vásárlás összértékét.

Tudok módosítani a kosár tartalmán?
Igen, ugyanitt a Megtekint menüben tud tételenként törölni a kosár tartalmából.

Hogyan adom le a megrendelést, ha mindent megvettem amit akartam?
Szintén a kosár rovatban a Vásárol menüre kattintva jut el a megrendelés menübe. Itt a kosár megtekintése rovathoz hasonlóan áttekintheti a teljes megrendelést, módosíthat a mennyiségeken (ilyenkor nyomja meg a Frissít gombot) vagy akár minden tételt törölhet.

Mi történik, ha elfelejtettem regisztrálni és már mindent összevásároltam?
A megrendelés menüben is tud regisztrálni. Ilyenkor a már a kosárba rakott termékek listája nem vész el.

Hogyan szállítják ki a termékeket?
Megrendeléskor választhat kiszállítási módjaink közül, tehát Ön dönti el hogyan szeretné megkapni az árut.

Kapok valamiféle visszaigazolást a rendelésről?
A megrendelés leadása után másodpercekkel kap tőlünk egy levelet melynek pdf formátumú melléklete tartalmazza a megrendelt termékek nevét, mennyiségét, árát, a kiszállítás módját, valamint az Ön adatait. Ugyanezt a mellékletet kapjuk mi is, ez alapján állítjuk össze csomagját. Ha bármi kérdésünk merül fel megrendelésével kapcsolatban, kollégánk haladéktalanul megkeresi telefonon is.

Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt árut?
A megrendelt termék kiszállítását a ROYAL SPRINT Futárszolgálat végzi. A rendelés visszaigazolása után, amennyiben készleten van, a terméket 72 órán (3 munkanapon) belül juttatjuk el Önhöz. Kérjük adjon meg, egy a futár részére is kiadható telefonszámot, ahol a futár kiszállításkor elérheti Önt.

Mit jelent a pénzvisszafizetési garancia - csomagküldéssel vásárolt termékek esetén:
A terméket sértetlen, eredeti állapotban, hiánytalan csomagolásban, a számlával együtt lehet visszaküldeni részünkre 8 napon belül! Cégünk a kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat visszafizetni a vásárló részére. Visszárut utánvétes csomagban, technikai okok miatt nem tudunk fogadni, ezért kérjük, hogy csak sima csomagként juttassa el címünkre.
Amennyiben a visszaküldött csomag a fenti feltételek mindegyikének megfelel, cégünk kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat 30 napon belül visszautalja.
A visszavásárlási garancia nem vonatkozik az egyedileg gyártott, a szitanyomással, hímzéssel egyedivé tett termékekre, és a különleges, egyedi megrendelésre beszerzett termékekre.

 

Reklamáció, Garancia, Szavatosság
Minősített védőeszközöket, és minőségi alapanyagból készített munkaruházatot forgalmazunk. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk. nyújt iránymutatást.
A meghibásodott terméket személyesen, vagy sima csomagban (nem utánvétes csomagban) juttathatja vissza részünkre.
Nem tartós használati cikkek szavatosságának általános elévülése 6 hónap.
Meghibásodott lábbeliket, csak teljesen megtisztított, sár- és egyéb szennyeződésektől mentes, szagtalan, szellőztetett állapotban tudjuk reklamációs ügyintézésre átvenni. 
A bejelentést követően, a hibás lábbelit továbbküldjük a beszállítónknak, aki megvizsgálja, és elbírálja a csere jogosságát.
Amennyiben cserére jogosult a termék, azt mielőbb cseréljük, de a meghibásodás jellegétől függően a gyártó/importőr elvégeztethet garanciális javítást is.

Meddig tart a reklamációs ügyintézés?
Általában: 2-3 hét.
A termék cseréjével kapcsolatos „visszapostázási költséget” cégünk nem tudja átvállalni, ez teljes egészében a vásárlót terheli.

A garanciális felelősség megszűnik:
- a vásárlás időpontját igazoló bizonylat hiánya,
- nem rendeltetésszerű használat,
- helytelen tárolás és szállítás,
- teljes elhasználódás, azaz „nem időben jelzett” hiba,
- átalakítás esetén.

Van-e minimumvásárlás?
Nagy általánosságban nincs, de vannak termékek (pl. kesztyűk egyes típusai, füldugók…) melyeket kizárólag egységcsomagban értékesítünk.

 
 
 
  KEZDŐLAP    |    E-MAIL    |    IMPRESSZUM    |    GYIK    |    JOGI NYILATKOZAT ADATVÉDELEM     Honlap: Dimensions Kft.